czwartek, 14 sierpnia 2014

Konkurs Craft Style ;)

Przedstawiam pracę konkursową na blogu Craft Style. TUTAJ podaję link do wyzwania ;)

Połączenie dwóch prac wydawało się proste, ale jednak trochę czasu mi zajęło zdecydowanie się, których elementów użyć do pracy. Postanowiłam postawić na kolory: brązowy z łat żyrafy i fioletowy z uroczego taga. Użyłam jeszcze "żółto-żyrafiej" wstążeczki, która niestety dość blado wyszła na zdjęciu i nie wygląda jak w rzeczywistości. Choć moja praca jest dość stonowana, to połączenie kolorów wydaje mi się być intrygujące. Ciekawa jestem Waszych opinii. Oto ona:


Wstawiam jeszcze wyzwaniowy banerek:
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!

    aaa... i przypominam, że już jutro rozpoczyna się głosowanie na najładniejsza pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żółto - żyrafia wstążeczka mnie rozbroiła ;) piękna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)