niedziela, 21 września 2014

Exploding box ślubny i wyzwanie ekspresowe z AltairArt

Hej! ;)  
Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejny exploding box ślubny z różami, na które kurs możecie znaleźć tutaj.

Ponieważ wykonałam go według zebranych na blogach projektantek AltairArt wytycznych zgłaszam go na ekspresowe wyzwanie ;)


Wyzwanie polegało na zebraniu wskazówek-wytycznych, które należało użyć w pracy ;) 
A oto efekt i poszczególne wytyczne:

- KWIAT - w moim przypadku ręcznie wykonane róże w kolorach czerwonym i bordowym

 - COŚ AŻUROWEGO 


 - Sznurek, który posłużył do wykonania kokardki na jednej ze ścianek
- Kwadrat na każdej ze ścian ma podwójną funkcję - wzmacnia ścianki, a błyszczący papier nadaje im bardziej eleganckiego wyglądu


Motyl, a dokładniej ażurowy motyl, który łączy ze sobą dwie wytyczne

 - 2 media, u mnie farby akrylowe, którymi ozdobiłam pracę używając przy tym maski z ... ażurowej serwetki :)

 - Liść - w mojej pracy liście, które ładnie komponują się z różami
 - STEMPEL - u mnie digi stempel

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny box i świetne róże :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny box. Piękne róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne takie romantyczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Blog Hop AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Blog Hop AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne róże i super box :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny piękny box :) ten bukiecik kwiatków jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)