poniedziałek, 21 października 2013

Różowe róże - czyli zaproszenia na chrzciny.

Hej! Ostatnio miałam zaszczyt wykonać zaproszenia na Chrzest Maleńkiej Alicji :) Miały być z czymś różowym, proste a jednocześnie eleganckie. Same oceńcie, czy udało mi się sprostać wymaganiom :)
Do zrobienia kartki użyłam własnoręcznie zrobionych różyczek.



Dorzucam jeszcze zdjęcie "wnętrza" mojego ostatniego exploding boxa, który wykonałam w odcieniach ecru, brązu i karmelowym. Bezkaloryczny tort - przyjaciel każdej kobiety ;)

Będzie mi miło, jak zostawicie po sobie ślad - pozdrawiam ! :)

3 komentarze:

  1. Zaproszenia proste ale eleganckie, podziwiam za własnoręcznie robione róże!!! A torcik przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prace torcik super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)