czwartek, 26 grudnia 2013

Konkursowe wyzwanie Artimeno.

Witam wszystkich! :)
Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, a ja już zatęskniłam za klejeniem kartek. Postanowiłam więc zrobić pracę konkursową na wyzwanie w Artimeno. Ma być słodko i cukierkowo. Inspiracją mają być słodkości :) Przeczesałam więc sieć w poszukiwaniu cukrowej inspiracji i natknęłam się na taki tort:
Strona, z której zaczerpnęłam zdjęcie: http://ciasteczkolandia.blox.pl/2013/04/Ombre-rose-cake-tort-w-roze.html

Ten wypiek od razu mi się spodobał i postanowiłam wykorzystać motyw różanego ombre w mojej pracy. Dlaczego akurat ten tort? Myślę, że słodycze nie tylko powinny dopieszczać podniebienie, ale też zachwycać oczy. A mnie te róże zachwyciły do tego stopnia, że w najbliższym czasie sama spróbuję taki upiec. Trzymajcie kciuki! :)
Skręciłam 28 różyczek, dodałam papier w kropeczki i kilka innych elementów. Efekt oceńcie sami :) Karteczka jest ślubna, ale myślę, że pasowałaby też na inne okazje :) Oto moja praca:


7 komentarzy:

  1. Ale ciekawie ta tęcza wygląda! Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmm.... smakowity quilling! Dziękuję za taka inspirację i za taką cudowną pracę! Też chciałabym czasami zostać cukiernikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wygląda równie smakowicie jak tort :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i smakowicie podeszłaś do tematu:) powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. imponujaca kartka :) tyle krecenia - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm, pycha :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pozytywnie zakręcona kartka!!! śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)