sobota, 8 lutego 2014

Love is in the air! :)

Witam serdecznie :)
Święto patrona zakochanych już bardzo blisko, zabrałam się więc za robienie walentynkowych kartek. Ponieważ na większości kartek dominują serca i serduszka postanowiłam odejść od schematu i "ugryźć"ten temat nieco inaczej. Jednak jeden stały element kartek walentynkowych pozostawiłam na swojej kartce - czerwień. Niewątpliwie jest to najsilniejsze skojarzenie koloru z uczuciem. Oprócz tego dodałam do kartki motyw ptaków - gołębi - ponieważ łączą się one w pary na całe życie. Te erpojawiły się tutaj nieprzypadkowo - osoba, która zamówiła u mnie tę walentynkę hoduje gołębie pocztowe. Całość oddaje więc i charakter święta i obdarowywującego :)




Kartkę zgłaszam na konkurs na blogu Digi Scrap.

A na dokładkę dodam jeszcze kilka zdjęć tacy, którą zrobiłam w prezencie dla mojej mamy. Moja mama to miłośniczka kwiatów i zieleni, więc mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu :)




Miłego wieczoru! :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwanku Digi-Scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłośnie i całuśnie :)
    Piękna kartka :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakochane ptaszyny :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl
    Pozdrawiam - Bea DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna miłosna karteczka :D Fajna kompozycja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)