sobota, 8 lutego 2014

Walentynkowy upominek :)

Jeszcze dzisiaj wieczorem przeglądając blogi natknęłam się na blogu Projekt Wagi Ciężkiej na ciekawy konkurs - walentynkowy upominek. Postanowiłam więc korzystając z ostatnich chwil przed zamknięciem listy uczestników sama się zgłosić. Mój pomysł? Myślę, że dość funkcjonalny. Jestem typem człowieka, który zbiera różne pamiątki. Bilety do kina z pierwszej randki, wszystkie walentynki, kamień w kształcie serduszka znaleziony na plaży... Te wszystkie rzeczy przechowywałam zawsze w pudełku po butach - mało honorowe miejsce na takie skarby, prawda? Zrobiłam sobie takie pudełko, gdzie te wszystkie ważne dla mnie rzeczy mają swoje miejsce :) Ponieważ uwielbiam róże, ozdobiłam drewniane pudełeczko różami przyklejając serwetkę techniką decoupage. Wieczko jest też postarzone specjalnymi preparatami do dodawania lat ;) Takie samo zrobię mojemu ukochanemu, który podobnie jak ja, zbiera takie drobiazgi i podaruję mu w dzień Świętego Walentego :)



3 komentarze:

  1. śliczne pudełko :)) - dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne postarzanie i pękania! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny na moim blogu ;)